У цьому модулі я зрозуміла, чим відрізняється
метод проектів від організації навчально-виховного процесу в традиційному
навчанні. Крім цього модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в
навчанні учнів за методом проектів, а саме:
• Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного
навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні
приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого
досвіду.
• Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній
кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні
навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
• Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища
поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і
забезпечують успіх навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар