четвер, 25 жовтня 2012 р.

Модуль 11. РЕФЛЕКСІЯ


Ось тренінг і підійшов до завершення! Найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення власних блогів та ведення вікі-сторінок, це дійсно засвоєння навичок ХХІ століття. А також залучення їх до самонавчання, самооцінки результатів своєї діяльності.

Модуль 10. РЕФЛЕКСІЯ


У цьому модулі я зрозуміла, чим відрізняється метод проектів від організації навчально-виховного процесу в традиційному навчанні. Крім цього модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
• Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
• Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
• Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.

середу, 24 жовтня 2012 р.

Модуль 9. РЕФЛЕКСІЯ


У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та  роль учителя, коли розробляла  оцінювання для прикладу учнівської роботи. У цьому модулі, працюючи в  малих групах, ми розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала  від колег, можуть допомогти мені удосконалити приклад та мою стратегію оцінювання.

МОДУЛЬ 8. РЕФЛЕКСІЯ


Сьогодні в даному модулі я ознайомилася як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань впродовж проекту.

середу, 17 жовтня 2012 р.

MОДУЛЬ 7. РЕФЛЕКСІЯ


Цей модуль дав мені відомості  , а саме:  про роботу в малих групах, використання інтернету при створенні  проекту, як використовувати в навчанні  метод проекту.

середу, 26 вересня 2012 р.

Модуль 6. РЕФЛЕКСІЯ


У цьому модулі я ознайомилася з проблемою безпечної роботи учнів в Інтернеті, як застерегти учнів від доступу до ресурсів, які містять негативну інформацію. Навчилася використовувати сервіси для спілкування  та співробітництва, щоб покращити своє викладання на навчання учнів.

Модуль 5. РЕФЛЕКСІЯ


Вивчаючи модуль 5, я почала міркувати про те, як і коли можна використовувати роботу з веб- документами для спільного редагування, приділила велику увагу формам оцінювання веб-ресірсів. Цей модуль допоміг мені здійснювати пошук інформації в Інтернет-ресурсах,  яку я потім редагувала та навчилися зберігати для подальшого використання при вивченні даної теми. Я дійшла висновку, що використання Інтернет-ресурсів допоможе мені  в дослідженні данної теми та проблеми.