Ось тренінг і підійшов до завершення! Найефективнішим для
навчання моїх учнів буде створення власних блогів та ведення вікі-сторінок, це
дійсно засвоєння навичок ХХІ століття. А також залучення їх до самонавчання,
самооцінки результатів своєї діяльності.
Щоденник навчання
четвер, 25 жовтня 2012 р.
Модуль 10. РЕФЛЕКСІЯ
У цьому модулі я зрозуміла, чим відрізняється
метод проектів від організації навчально-виховного процесу в традиційному
навчанні. Крім цього модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в
навчанні учнів за методом проектів, а саме:
• Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного
навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні
приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого
досвіду.
• Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній
кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні
навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
• Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища
поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і
забезпечують успіх навчання.
середу, 24 жовтня 2012 р.
Модуль 9. РЕФЛЕКСІЯ
У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли створювала
приклад учнівської роботи, та роль учителя, коли розробляла оцінювання для прикладу учнівської роботи. У
цьому модулі, працюючи в малих групах, ми розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його
оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, можуть допомогти мені удосконалити
приклад та мою стратегію оцінювання.
МОДУЛЬ 8. РЕФЛЕКСІЯ
Сьогодні в даному модулі я ознайомилася як можна
використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів
навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних
учнями знань впродовж проекту.
середу, 17 жовтня 2012 р.
MОДУЛЬ 7. РЕФЛЕКСІЯ
Цей
модуль дав мені відомості , а саме: про роботу в малих групах, використання
інтернету при створенні проекту, як використовувати
в навчанні
метод проекту.
середу, 26 вересня 2012 р.
Модуль 6. РЕФЛЕКСІЯ
У
цьому модулі я ознайомилася з проблемою безпечної роботи учнів в Інтернеті, як
застерегти учнів від доступу до ресурсів, які містять негативну інформацію.
Навчилася використовувати сервіси для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє
викладання на навчання учнів.
Модуль 5. РЕФЛЕКСІЯ
Вивчаючи модуль 5, я почала
міркувати про те, як і коли можна використовувати роботу з веб- документами для
спільного редагування, приділила велику увагу формам оцінювання веб-ресірсів.
Цей модуль допоміг мені
здійснювати пошук інформації в Інтернет-ресурсах, яку я потім
редагувала та
навчилися зберігати
для подальшого використання
при вивченні даної теми. Я дійшла висновку,
що використання Інтернет-ресурсів допоможе мені в
дослідженні данної теми та проблеми.
Підписатися на:
Дописи (Atom)